Безплатна доставка при поръчка на стойност над 100 лв!

2025-06-22T21:54:21+03:00

Нашата най-важна цел е пълната удовлетвореност на нашите клиенти. Закупеният от Вас уред е оригинален, произведен от водещ производител. Ако все пак не сте доволен от него, имате право да го в 14-дневен срок след покупката и да получите обратно изцяло заплатената от Вас цена на изделието (разходите за опаковка, доставка, застраховка и др. подобни не се възстановяват). Приемат се само уреди с пълна окомплектовка и оригинална опаковка.  Разходите за връщането са за сметка на клиента.


ИНСТРУКЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ (ОТКАЗ ОТ ПОКУПКАТА):

1.        Изпратете e-mail на info@bg-thirteen.com или се обадете на телефон 02 426 30 93

2.        Попълнете следната информация:

a.        Дата на покупката

b.        Модел на уреда (изписан е на гаранционната карта)

c.        Вашето име и телефон за връзка

d.        Причина за връщане (не е задължително, но ще ни помогне да подобрим услугата си към клиентите)

3.        По e-mail ще получите потвърждение за изпращане на продукта.

4.        Изпратете вашия уред от офис на Спиди (www.speedy.bg) до:

Търтин ЕООД, 9034 СОФИЯ - СОМАТ (АВТОМАТ)

тел: 0876 983 069

5.        Разходите за изпращане са за сметка на купувача. Служител на Търтин ЕООД може да създаде товарителница за куриер, която клиентът да използва. По свое желание, клиентът може да направи застраховка или да използва друг куриер за своя сметка.

6.        Търтин ЕООД ще възстанови сумата на поръчаните продукти, предназначени за връщане в срок от три работни дни след получаването им при нас, или ще предложим замяна с друг модел. В случай на желание от страна на клиента да върне даден продукт, той следва да изпрати номер на негова лична банкова сметка, по която желае да бъде възстановена сумата.  В случай, че продуктът отговаря на условията за връщане, то ще бъде възстановена пълната му стойност, но не и разходите за доставка и връщане.

7.   Задължителни условия за удовлетворяване на искането за връщане:

a.        Всички аксесоари, които са били доставени с уреда трябва да бъдат върнати;

b.        Ако доставеният продукт е бил придружен от подарък, той също трябва да бъде да върнат;

c.        Задължително трябва да се върне доказателство за покупката- касова бележка или разписка от куриерската фирма в случай на пощенски паричен превод

8. При неспазване на условията по връщане и замяна, Търтин ЕООД СИ ЗАПАЗВА ПРАВОТО ДА НЕ ВЪЗСТАНОВИ стойността на продукта и връща отново съответния продукт на клиента с куриерска фирма за негова сметка.

Съгласно чл. 57 ал. 6 от ЗЗП: Всички продукти свързани със здравето и/или личната хигиена на потребителите /описани подробно по-долу/, могат да се върнат в рамките на срока, който е предоставен за отказ от договора за покупко-продажбата им, сключен от разстояние, само ако не са използвани и са със същата опаковка (всички фабрично залепени етикети и стикери трябва да са на стоката), с която са били получени и тя е неразпечатана. Това включва всички артикули, фигуриращи в следните категории:

  • Епилатори
  • Преси за Коса
  • Сешоари
  • Маши за коса
  • Почистващи уреди за Лице
  • Електрически Самобръсначки / Тримери
  • Машинки за Подстригване (включително машинки за подстригване на домашни любимци)
  • Гребени (включително такива за домашни любимци)
  • Мъжка и дамска козметика и Продукти за лична грижа

При установяването на фабричен дефект и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът следва да предостави стоката за ремонт в сервиз съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител. 

Повече информация за правата на купувачите при покупки от разстояние може да намерите в следния линк на Комисията за защита на потребителите:  https://kzp.bg/kampanii/onlayn-pokupki

Ние използваме бисквитки, за да ви гарантираме добрата работа на нашия уебсайт, като спазваме всички правила и добри практики за поверителност на личните Ви данни. Вижте Политиката ни за поверителност